God morgon, god middag, god kväll



Så känns det verkligen i min hjärna så här efter både frukost och morgon rutiner. Har varken koll på dagar eller tidpunkter just nu, som tur är så är det konferens för min del idag också så jag kommer bli vallad som ett får runt olika lokaler :-)
Fattar inte vad det är med mig och min kropp just nu. Igår kväll på jobbet så slutade hjärnan typ ta emot inkommande meddelanden, flera gånger så pratade folk med mig och jag registrerade bara att de rörde på munnen inte vad de sa. Inatt har jag sovit några få timmar, igen, efter att ha försökt somna i 2 timmar gav jag upp och spelade xbox i tre timmar, var hur trött som helst men kroppen säger ifrån ändå. Fattar inte vad det är men de där två timmarna jag låg och väntade på John Blund igår var det som om kroppen försökte känna av hur bebis låg och åt vilket håll h*n kommer komma ut. Kändes som huvudet tröcks nedåt samtidigt som det roterade. Någon som känner igen den känslan? Nästan lite otäck men ändå otroligt fascinerande...


Nä nu dag 2 :-)

Kommentarer
Postat av: thessie

jag vet jag måste börja ta det lugnare. men det är svårt. när man är van vid att alltid hålla igång blir det en stor omställning.



ja jag känner igen känslan! så kändes det i söndags för mig... fast det tryckte på jättejätte mycket som att det var dags för bebisen att titta ut!



kram!

2009-11-17 @ 09:37:17
URL: http://sleepygirl.blogg.se/
Postat av: Linda

jag vet den känslan =) Det värsta är ju när det börja sticka till också, huuu! Kanske underlättar lite om jag säger att jag också sover skitdåligt nu men snart kan vi sova på magen igen iaf, gud så skönt det ska bli!! (fast då får vi säkert sova ännu mindre istället. hrrm...)

2009-11-17 @ 11:25:14
URL: http://livetalalinda.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig (jätteskoj) att jag nu startat en ny spännande tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_17.html



..med chans att vinna ett presentkort från en finfin barnbutik, kika gärna in o delta i den oxå =)

2009-11-17 @ 12:25:13
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Diana ♥

Tack för dina värdefulla tips! Har verkligen blivit "hjälpt" av mina söta läsare som delar med sig av sina förlossningsberättelser, TACK! =) Nu har jag lite mindre rampfeber, haha! Kram

2009-11-17 @ 14:03:58
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0