"God" morgon



Usch, idag vaknade nog varken jag eller Älsk på rätt sida sängen så att säga. Älsklingen har också börjat fått svårt att sova så han har suttit uppe flera timmar i natt och höll mig kvar i sängen och har legat och vridit på mig hela natten. Ingen bra natt med andra ord. Jag har vaknat av både förvärkar, kissbehov och sendrag i vaderna, är nog dags att köpa fler pumpakärnor :) Nu ska vi äta frukost sen ska jag piffa till mig för att fara på loppis med Oskar och Ellen, yeay! =) Får se om det blir några fynd idag, men det brukar vara svårt att låta bli =)

Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Pety

Det går jättebra tack :) det tips jag kan ge är att ha allt förberett, för att du lättare ska kunna slappna av å bara njuta av sista tiden i din graviditet. Jag saknar magen ibland konstigt nog :P men nu har jag vant mig. Sov mycket! sen när bäbisen kommer kommer allt att komma naturligt av sig själv :) så de enda tips jag kan ge är att spendera tid nu med din kille, å sov mycket + ägna tid åt dig själv. Sen kommer en liten som behöver all uppmärksamhet :)

2009-11-01 @ 12:48:50
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0