Tidig morgon



Både jag och M har sovit dåligt inatt. Jag har legat och vridit mig  och kallsvettats. Vaknade vid halv ett med ont i halsen och sen dess har jag sovit någon halv timme åt gången. Nu är vi båda utfodrade och tar det lugnt framför dator/TV. Lite ironiskt att vi vaknat så tidigt idag, det sista vi sa igår var att det skulle bli skönt att sova tills vi vaknade, utan en massa måsten. Men men livet blir inte alltid som man planerar. Ärtan har varit helvild inatt, som tur var så släppte gårdagens förvärkar innan vi kröp till sängs, men nu börjar de komma tillbaka igen. Igår var det ett väldigt tydligt mönster på dem och så fort de upphörde satte Ärtan igång att böka runt för att sedan bli helt lugn när värken satte igång. Lite lustigt för jag kunde förutspå när värken skulle komma utifrån Ärtans rörelse intensitet :-)

Trevlig första advent!

http://www.starkey.se/blogg/media/2/adventstake.JPG


Kommentarer
Postat av: unique

Så är det alltid för mig. De dagarna jag får och vill sova länge blir alltid tvärtom. Imorse var jag dock skittrött, men hungern satte stopp för det. Har aldrig någonsin vaknat av hunger. Konstig känsla hehehe

2009-11-29 @ 09:55:42
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Kim

Skönt det! För det kan ju ta upp till 10 veckor, och nu är det ju jul och allt också.

2009-11-29 @ 12:13:49
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0