Avbrott

Började skriva ett "god morgon" inlägg, men blev avbrute av att min telefon ringde. Oskar var uttråkad på jobbet och undrade om han fick komma förbi och dricka kaffe, självklart =) Nu har vi druckit kaffe och jag har även fått i mig frukost under tiden så nu börjar det bli dags att ta tag i den här fredagen. Har faktiskt en " To do list" idag. Skriver ut den här så får vi se om jag gör det jag ska när andra får ta del av min ambition :)

- Dammsuga
- Vattna blommor
- Diska
- Bädda rent
- Läsa 100 sidor om Dewey
- Åka ut med Vilde i skogen

Det känns som lätta saker så här på förmiddagen när min kropp faktiskt är utvilad, men jag vet hur det kommer gå, tur jag kan bryta upp dagen med att läsa Deweys tankar kring utvecklingspsykologi och pedagogik, intressant =)

Vad gör ni så här inför helgen?

Kommentarer
Postat av: emma

jo de är ganska trist.. men tänkte gå ner nu och se om den startar. för ja skulle nämligen till en kompis och sen ner i stan och köpa mina boots som ja vill ha, men ja känner inte riktigt för att cykla då ja har förvärkar emellanåt och så..



får du itne ont i ryggen när du damsugar?

kram

2009-10-30 @ 11:23:25
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

hehe nu är namnet avslöjat och det är inte vanligt finns ju inte på några topp listor alls och dte döps faktist inte många i sverige till de nu alls.

men de namnet känns helt rätt.

krAAAMS

2009-10-30 @ 11:26:25
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0