Bröllopsfotografe(r)n



Nu har jag skrattat så jag trodde jag skulle kissa på mig. Ni har väl sett Smala Susie ( gick på TV igår) och tänk er den filmen fast mycket bättre, men med samma slags dramaturgi och ungefär samma skådespelarensembel. Klart sevärd film är den, Bröllopsfotografen alltså. Har även kommit underfund med att om vi någon gång, mot förmodan, gifter oss och bestämer oss för att göra till det om ni förstår vad jag menar så vill jag ha en fotograf som Robin i filmen. Han hade så bra inställning till det hela, inge stela poser utan bara naturliga kort på vad som händer, det gillar jag skarpt! Fast om vi ska ha en fotograf på ett eventuellt framtida bröllop så ska det vara Jonatan som knäppte de fina korten på oss för två veckor sedan, han är bäst! Lite wild ´n crazy sådär och det är vad vi söker, den dagen vi letar alltså ;-) 

Älskade!

Kommentarer
Postat av: unique

Det lät inte kul. Vad betyder det för hälsan?

2009-10-31 @ 22:16:33
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Pety

tackar :) åh vilken fin bild på er!

2009-10-31 @ 23:45:54
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Sophia

Vilken häftig bild! Hoppas de är bra annars! Varit dålig på att kika in här, men nu så:) Kram!

2009-11-01 @ 08:35:40
Postat av: Erika

ska nog gå å kolla den filmen i morgon,känns skönt å höra att den va rolig...så ja hoppas ja tycker samma :-)

2009-11-02 @ 00:04:28
URL: http://trimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0