God natt



Kvällen har spenderats hemma hos Oskar kollandes på Idol och snackandes skit, mycket trevligt =)
Måste säga att trots att Carolina nog är den starkaste sångaren så tycker jag det var bra att hon fick åka hem. Hela hennes sätt ibörjan visade ju på att hon ansåg sig vara förmer Idolcirkusen, vilket ju alla med lite självrespekt borde tycka =) Och för att hon kommer kunna få en karriär i vilket fall som helst, men inte som popsångerska. Gör det du är bra på och verkar brinna för, soul och jazz.

Nä nu lockar sängen =)


Och ni som reagerade på mitt tidigare inlägg, jag har också läst om kvicksilvret och personligen frågat en doktor i miljömedicin kring det som sa att riskerna är överdrivna, väldigt mycket överdrivna..
Jag tänker då vaccinera mig, punkt slut!

Nä nu sängen, den andra halvan av den gryende dagen ska ju spenderas framför en kamera under Jonatans kompetenta ledning. Spännande och nervöst!

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Tella

Jag förstår inte varför du tycker att det är oansvarligt om man väljer att inte vaccinera sig. Är inte det upp till var och en? likaså som att du nu väljer att göra det.

Det finns minst lika många argument att INTE göra det som ATT göra det.. så jag tycker att man ska vara försiktig att slänga ur sig att man är oansvarlig mot sitt ofödda barn osv om man inte väljer samma beslut som dig.



Jag kommer inte ta sprutan. punkt slut



2009-10-10 @ 07:57:18
Postat av: emma

hehe okej.. vad jobbigt att du inte kan röra dig.. inatt har ja inte sovit gott.. ja har frysit o svettats o mått jätte illa:(



annars så hade jag en bra fredag..VAd ska du hitta på denna lördag:)



Imorrn ska vi iaf till badhuset om jag nu kommer i bekinin, annars vet jag itne hur ajg ska göra. För säljer dom gravid badräkter i affärerna ännu?



kram

2009-10-10 @ 08:06:10
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0