Hemma fixar dag



Oj, har verkligen stökat undan lite grejer idag. Började med att rensa bort lite mer av våra saker som vi inte fått på plats, in i förrådet, då syns de iaf inte :) Sen har jag bakat både sockerkaka och matbröd, lagt in rödbetor och förkokat rotsaker för infrysning. Tanken var egentligen bara att baka sockerkakan till mammaträffen om en halvtimme samt städa. Har dock inte hunnit med all städning utan bara dammat och dammsugit. M får våttorka golven när han kommer hem.. Har även duschat av blommorna så nu är de fräscha och glada för ett tag framöver, känner dock att jag nog tagit i lite för mycket för fogarna på vänster sida säger helt ifrån, tur jag kan packa in mig, medicinbollen och sockerkakan i bilen och fara till fikat, hade varit värre om jag måstat förlita mig på cykel eller apostlahästarna..

Nä nu en snabb raggardusch =)



Kommentarer
Postat av: Sara

jag fixar också lite hemma idag. köpte ett nytt rengörningsmedel så blev inspirerad att städa i köket =) ha ha...bra när det blir så!

2009-10-14 @ 13:42:34
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Ida

Härligt att du hunnit med så mkt idag! Duktiga du =)

Man känner ett lugn i sej när man störtar ner i soffan på kvällen om man gjort så mkt nödvändiga saker. Underbart! Hoppas ni fick en mysig fikastund!

Kram

2009-10-14 @ 17:07:31
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0