Slappar söndag



Idag tänker jag inte göra mycekt kan jag lova. Har en tvättid som vi måste utnyttja, har snart inga rena kläder som täcker medicinbollen. Sen ska jag nog inte göra så mycket mer, blir till att slappa framför tv:n med resterna från igår, chips, vindruvor och läsk :)

Var lite komiskt, var i här tidigare i morse och läste kommentarer. När jag såg min kursares Charlottes kommentar ang. mitt förra inlägg så hade hon tagit sig tid att skriva precis det jag tänkte skriva i det inlägget men inte orkade. Lustigt det där :) Tycker ni ska läsa den kommentaren, dels för att hon har skrivit det väldigt bra och för att det är spot on det jag inte orkade säga igår :)

Trevlig söndag!



Kommentarer
Postat av: gabriella

Tjena!

Tror syrran bor i närheten av dig! hon bor oxå där uppe =0) jag frågade henne!!

Hoppas det e bra med dig å bäbis denna söndag!! jag ska börja plocka fram lite saker å skriva en lista vad jag ska handla med mig tills på tisdag när det e de big day!!! =0)

Kramar

2009-10-18 @ 13:26:52
URL: http://lillkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0