Sömn



Är ett underskattat nöje, så av denna anledning tänker jag nu roa mig genom att lägga mig i sängen och sova bort några timmar, förhoppningsvis. En lång och innehållsrik dag är till ändå. Min hets städning/bakning och doning betalar jag nu dyrt för. Kroppen säger NEJ, mer högljutt än någonsin tidigare. Voj voj!

Måste bara skryta lite över min älskling när jag kan också. I måndags fick han tillbaka sin tenta med godkännt resultat och idag fick han en rest godkänd, så nu har vi råd att köpa bil :) Även jag fick tillbaka en "hemtenta" i måndags, VG  står det på den. Tokigt nöjd, trodde inte jag skulle kunna göra mig förstådd men tydligen var jag inte ute och cyklade på isen.. Ska nog kolla lite på den innan sängen, så jag kan somna med en bra känsla i kroppen. Imorgon ska jag göra näst sista dagen på ptaktiken, ska bli skönt när den är över och jag får vila upp mig inför vad som komma skall =)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja nu känns magen enorm! Jag vet faktiskt inte riktigt vart de där 30 kilona sitter, men det är nog lite varstans =). Har tydligen väldigt mycket fostervatten också, och det väger ju en del.

Nu på slutet är det väl mest vätskan som gör att man går upp i vikt..

Hur mår du annars? Har läst att du har en del problem med fogarna?

Kram!

2009-10-14 @ 23:15:34
URL: http://tassandra80.bloggagratis.se
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Är du nöjd med ditt liv? =)

Om inte vad vill du ändra?

2009-10-15 @ 04:29:56
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Ros-Marie

God morgon!

Vad skönt att tentorna är avklarade, grattis!

Hur går det med gravidyogan? L och jag brukade öva andning hemma och det ledde ofta till glada skratt...

Kram

2009-10-15 @ 07:46:13
Postat av: AnnaH

Grattis till lyckade tentor/uppgifter!

2009-10-15 @ 09:19:00
URL: http://annaharr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0