En dag full av "paket"



En rolig dag med andra ord=)

Fyra världsliga paket och två viktigare. Vi börjar med de viktigaste. Ett stor GRATTIS till M´s kusin Maria och John som idag blev föräldrar till en välskapt flicka, Lin! Även ett stort grattis till mammas mans son Tony och Emma som också de blev stolta föräldrar till en liten flicka!! Många grattis från Umeå =)


De fyra mer världsliga paketen innehöll kläder  till mig, me like!

Ellos.se börjar bli en trogen vän =)

En bok som M beställt, rekommenderas som gåva till nygravida, mycket rolig.


En till bok, dock en vi "skrivit" själva. Fotoboken från Fuji som vi fick gratis. Jätte fin och bra kvalité.
Detta kommer vi göra om =)


Och sist, men inte minst, skötväskan från IOB butiken som jag vann hos Muppsan! Så snygg, så cool och verkar helt perfekt för M´s behov. Nu kan jag ha min och M sin, tänk vad bra med en karl som vill ha en skötväska på axeln...^^


Visst är den snygg?




Så, nu har jag stillat alla nyfikna själar =)
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

åå har du fått din fotobok.. å ja vill ha min nu nu nu. hopppas min kommer snart!



va skönt att du kände så.. tycker de där mötena är

viktiga ändå. man vill ju känna sig trygg..



idag har vi lekt å haft tvättstugan. varit ute i spöregn

haha.. ja en hel del..



imorrn är det ääääntligen fre.. yey! krams



Emelie och eliott:

ahha visst är han söt med den.. så gulligt då dem går barn.

de ser så söta å klumpiga ut :D



hahah ja men det är ju så.. allt annat är ju skoj.. men

det är ju bara sött :D dem är allt bra roliga!



trevlig kväll!

2009-09-24 @ 23:26:26
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Linda

Den var riktigt snygg, grattis till vinsten! Det lönar sig alltså att vara med i en massa tävlingar =)

2009-09-25 @ 06:51:16
URL: http://livetalalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0