God morgon fredag =)

Ingen lätt vaknad morgon idag. Det är verkligen grått ute, inte bara himmlen är grå utan även träden, gräset och ja, alllt. Det både regnar och blåser och är så där hurvigt som det bara kan vara på hösten. Men på något sätt så gillar jag det ändå, konstigt!
Håller på och tvättar, har kissat i en burk och ska till försäkringskassan. Produktiv förmiddag med intentionen att läsa klart inför måndagens litteratur seminarium, men känner jag mig själv rätt så blir det halvfart på eftermiddagen framför tv:n. Det var faktiskt flera månader sedan jag spenderade en eftermiddag framför dåliga såpor så det är nog dags nu:) Har nog att göra med att jag inte gått i skolan de senaste månaderna. Hmm... :)

En till bra sak, DN låg på vårt hallgolv imorse, lovely!

NÄ nu ska jag ställa ifrån mig laptopen och se om Ärtan blir lite gladare då. Sötnosen verkar inte gilla när jag ställer datorn på magen får jag får alltid de hårdaste sparkarna just där bakkanten "skär" in i magen :) Åh, vad jag längtar till jul :)

Hoppas ni allt får en kanon fredag, snart är det ju helg :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh det är ingen fara , Tack själv för ditt stöd ! Det är faktiskt väldigt skönt med uppmuntrande kommentarer när det är jobbigt .



Hoppas du fick en god natts sömn & att dagen blir bra fastän den var lite tråkig & grå idag !



förresten , om man får vara lite nyfiken ! Vad är det för utbildning du går ?



Kramar

2009-09-04 @ 09:36:43
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Jennie

javisst! bloggar är väldigt bra ! :)



Tack så mycket ! ;) & jag hoppas din dag blir bra !



okej , ja , det förstår jag ! & jag som INTE pluggar vill plugga !:) fast dock inte till gymnasielärare , :) Jag hade gärna velat gå mycket psykologikurser , :) Hade velat bli barnungdom-psykolog !



Kramar

2009-09-04 @ 11:32:19
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0