God morgon graviditetsvecka 29



Inatt har jag sovit hela natten utan att gå på toaletten en enda gång, tror det är första gången sen vecka 7 eller 8. Vilken otrolig känsla =) Men jag har inga föreställningar om att det kommer vara så här några fler nätter utan jag njuter av den här känslan idag..

Idag går vi in i vecka 29, solen skiner och hösten är här på riktigt. Det börjar bli dags för oss att funderar lite allvarligare på det här med magfotograferingen. Det lutar åt att vi frågar J, en kompis som är riktigt duktig på foto, men vi får se :) Vill vänta två veckor tills vi ska fota så magen hunnit bli riktigt stor. Eller riktigt stor, i jämförelse med vad som komma skall så är den nog inte riktigt stor då men ni förstår hur jag menar..

Nä, nu ska jag njuta av att ha förmiddagen ledig genom att kolla på engelska serier på kanal 9. Sen stoppa in Vilde i bilen och ta med honom till skolan där jag vikarierar så vi kan fara ut i skogen direkt efter min enda lektion är avklarad! Toppen!

Trevlig onsdag till er alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe tack så mkt.. hoppas du får en hyfas trevlig dag i skolan:) ska lägga in lite kläder som ja köpte igår:) så nu har man nog 7 byxor till lillen:)

Har du köpt mycket jeans byxor till din lilla eller mmest mysbyxor?

kram

2009-09-30 @ 10:04:43
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Veronica - Joline's mamma

Kul med magfotografering :) Ångrar att jag inte gjorde det, eller jag tog ju egna bilder men hade ju varit kul med lite proffsigare :)

2009-09-30 @ 10:18:30
URL: http://verooniicaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Å va skönt! har oxå fått sova riktigt gott inatt!

Hoppas du mår bra o. har en fin dag!

Kram

2009-09-30 @ 13:34:52
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0