God morgon Helg!



Ja det är faktiskt helg nu :)

Jag ska dock skriva fem sidor och lämna in innan 17.00 samt jobba mellan 18 och 23.15 ikväll, men det är ändå helg.
Har precis klarat av tvättvikning, garderobsrensning, stoppa ut sängkläder på vädring och städat golven så nu kan jag koppla av och skriva resten av dagen. Ja jag är ett kontrollfreak ibland, men är det oordning kan jag inte koncentrera mig. Skrämde iväg M till skolan utan en puss så nu går jag mer och grämer mig över det.. Får promenera till uni sen och pussa på han en sväng =)

Nu är det dags för en andra frukost, började morgonen med en smoothie, mums, och känner nu kaffe doften sprida sig i lägenheten så det blir kaffe, smörgås, yoghurt och juice med DN i högsta hugg.

Alltid kul med respons på inlägg och det jag skrev i går kväll var egentligen mer för min egen skull och ändå är det så många som känner igen sig och varit i samma situation. Trodde nästan jag var ensam om "problemet" men nu vet jag och det känns så himla mycket bättre :) Vi måste våga prata om det, är det som är nyckel till det mesta, right?



Bilden är googlad


Trevlig fortsättning på fredagen och  en bra start på helgen önskar jag er!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Godmorgon !

Usch , ja en del dagar är bara sånna , och det slutar alltid ALLTID med att det är vi kvinnor som står där med det dåliga samvetet , hur man än vrider & vänder på det . :(



Hoppas det blir bättre idag för din del , här är det faktiskt lite bättre . Jag hoppas på att mitt pyssel kommer idag , så jag kan sätta mig & pyssla i helgen , för utanför dörren kan jag nog inte gå . Jag grät så mycket igår att mina ögon fortfarande är svullna . :S men det känns bättre idag iaf .



Kramar i massor gumman !

2009-09-18 @ 10:58:53
URL: http://vantabebis.blogdpot.com
Postat av: Annika

Självklart är det så gumman! Om man är fler är det lättare att inse att man faktiskt inte är ensam om särskilt mycket. En sak jag tänkt på när jag läser dina inlägg är att du är ute och rör väldigt mycket på dig och att du sedan säger att du har väldigt ont efteråt. Kanske dax att ta det lite lugnare? Jag vet att det är svårt. Men tänk på Ärtan där inne! Det är kanske hn som säger till dig att ta det lite lugnare?! Ha en underbar helg! kram*

2009-09-18 @ 11:07:08
URL: http://gabulfota.blogg.se/
Postat av: Ida

Mysig morgon du har haft =)

Hoppas skrivandet går bra!

Läste ditt förra inlägg o. du är inte ensam. Så fort jag nyser eller hostar "hårt" så läcker jag haha men det är inte mkt att göra åt. Bra att du delar med dej, då vet jag att jag inte heller är ensam =D

Händer i helgen?

Ha en fortsatt bra dag!

Kramar

2009-09-18 @ 11:45:50
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Ida

Choklad lät inte helt fel =P

Å loppis, ska jag oxå försöka komma iväg på. Så mysigt!

Nu blire lunch sen ut i det fina vädret!

Kram på dej söt

2009-09-18 @ 11:55:50
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Jennie

Tack så mycket , du har en förmåga att alltid göra mig glad ! ;) Tack tack tack sötnos .



ja , fy de där tårarna är så jobbiga ! :(

Försök fokusera på ditt skolarbete , så kanske det inte känns lika jobbigt .

2009-09-18 @ 11:59:35
URL: http://vantabebis.blogdpot.com
Postat av: Emma

morsning!

Jo just nu är det ganska lungt för alla katterna sover och då är de skönt. Sitter just nu och tar paus, har dammat diskat plockat undan soterat tvätt hela förmiddagen. ska fortsäötta i stora rumemt sen damsuga o moppa golvet. men ja ahr ont , så ja vet att ja kommer få cp ont när ja e klar..:P..



Vad ska du hitta på idag?

2009-09-18 @ 12:16:02
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Jennie

det värmer verkligen med bara en sån liten gest ! :) Du är fin du !



Usch , du har och göra idag alltså . :( Jobbigt .

Jag ligger på soffan nu & ska kolla film , det blir inte många knop idag inte :( Och mitt msn funkar inte heller , så jag fanken i datorn också tycker jag nog . blir så irriterad när det inte fungerar :(



kram !

2009-09-18 @ 13:14:25
URL: http://vantabebis.blogdpot.com
Postat av: jasse

Ja eller hur? Den är lixom ful, men samtidigt söt på samma gång! Aja, klurigt det där det återsåtr väl att se annars får det bli en pyjamas! :)

2009-09-18 @ 13:15:47
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0