God natt



Nu tänker jag gå och lägga mig. Är ledig imorgon men har ändå den mest fulspäckade dagen den här veckan framför mig. På förmiddagen ska jag iväg och träffa min LLU ( handledare på praktiken) och prata igenom vad han vill att hans elever ska göra nästa vecka när jag ska vikariera för honom. Efter det ska jag och M på vårat första Aurora samtal. Det känns både lite läskigt och skönt, vet ju att det är av godo, att konfrontera mina rädslor inför förlossningen. Men det kan nog bli jobbigt. Imorgon är det även första passet med Gravidyoga, ska bli skönt att röra på mig på ett sätt som är anpassat för den gravida kroppen för nu börjar det verkligen bli begränsande med "fotbollen" på magen =) SÅ en fullspäckad men förhoppningsvis givande dag väntar imorgon. Och ska ringa labb för tidsbeställning av en glukosbelastning imorgon också, måste jag komma ihåg för jag har missat det hela veckan :( Har hela tiden trott att jag skulle "slippa" den då jag haft jätte bra socker hela tiden, men de har ändrat rutinerna här i Umeå i höst så nu ska alla gör en sådan, blä!

Nä nu sängen! God natt!


Kommentarer
Postat av: Kela

Hejhej, jadu, det beror mycket på hur komplicerad design man vill ha :) men brukar säga från 25:- och uppåt...



Och bebisen kom för snart ett år sedan :) Ser att du är gravid, när väntas den lilla/lille?

2009-09-22 @ 23:21:07
URL: http://xkela.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej igen:)

Tycker det är riktigt svårt att känna vilken kroppsdel det är man känner! Jag hoppas iaf få uppleva en sak under graviditeten. och det är att få se en liten få när Trollboll sparkar..



Sovit gott inatt?

kram



2009-09-23 @ 06:39:39
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vill också testa gravid yoga,du måste berätta hur det var!Skönt att du varit fruktsugen hittills iaf, så lite tid kvar så då kan du unna dig den mäktiga cravingen sista månaderna :) Jag var också sugen på frukter i början blev mest fruktigt godis om kvällarna då haha dagarna också. Jag är dålig på frukt därför gör jag mina smoothies ibland och tror jag vitamin boostat mig 2 veckor framöver! Stressa inte allt för mycket idag bara kram!

2009-09-23 @ 08:00:55
URL: http://alexxandria.blogg.se/
Postat av: Kim

Gör så du ;)

2009-09-23 @ 09:54:31
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Spirulina på smällen

Skönt att få vara ledig men det låter inte som du är helt ledig ändå. Hoppas att du får lite tid för dig själv också.

2009-09-23 @ 10:23:34
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0