God natt!



Hm, ännu en onsdag har förflutit utan att vi knäppt några magbilder, får göra det nu när vi ska sova så kommer de upp imorgon istället, hoppas det är ok.

Som sagt sängen efter en alldeles lagomt förträfflig dag, Lugn och skön! Kvällen har spenderats med älskling framför Tvn. Självklart har vi även promenerat Vilde i höstmörkret och dagens paket från mamma fick mig att fundera på hur mycket kläder till Ärtan vi egentligen har så nu har jag storleks sorterat och skaffat mig en hyffsat bra överblick :) Men jag vet att jag har mer någonstans, frågan är bara VART? :) Saknar de kläderna som var i lådan jag ropade hem på tradera för 50 kr för någon månad sedan. När de väl är "inventerade" så vet jag nog precis vad som saknas, men kan säga som så att mycket det är det då inte =) Och bara en bråkdel är nytt, det känns bra i mitt miljömedvetna hjärta =)

Nä, nu sängen =) Hoppas alla får en god natts sömn, jag tänker då göra mitt bästa..

Kram =)

Kommentarer
Postat av: Nina

hahha det förstår ja! :D



hoppas du sover gott nu!

natti natt!

2009-09-30 @ 23:22:06
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Kim

Vissa personer verkar inte ha en iaf..



Jag hade sammandragningar tidigare, och det kändes på ett annat sätt! Men värken kanske var för att jag ansträngt mig en del dagen innan, vad vet jag. :p Hur var yogan?

2009-10-01 @ 09:57:01
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: emma

När bebisarna är så små så tycker jag nästan de kvittar om det är nytt eller begagnat bara de är i fint skick när man köper dem begagnat:) Dom hinner ju inte använda sina kläder så lång tid och därför hinner de inte bli så utslitna som på oss vuxna:P

2009-10-01 @ 09:58:05
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Catarina

Jaaa magbilder är kul!



Jag hade också tänkt shoppa på Tradera, men efter att min mamma shoppade på rean på stan känns det inte som om jag vill köpa så mycket mer innan bebis är född. Men då kanske du får konkurens där på Tradera ;)

2009-10-01 @ 10:21:03
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0