God natt funderingar och tips!



Nu är det dags för sängen. Är fortfarande proppmätt trots att det är mer än fyra timmar sedan vi avslutade vår lördagsmiddag. Gott var det =) Vi har hunnit kolla på en film ikväll, ingen av oss somnade vilket hör till ovanligheterna, vi hyrde Allt flyter, om ni frågar mig är den sevärd :) Fast å andra sidan har ni väl redan sett den eftersom vi är lite sega.

Fick ett tips om en ny mammablogg portal,  mammabloggere en norsk sida för mammabloggare som med öppna armar välkomnar bloggare från hela norden, kempe greit med andra ord =)

Skrev ju i förra inlägget och försökte förklara/beskriva den känslan jag haft i nedre delen av magen/underlivet sista dygnet. När vi nyss tog kvälls promenad med Vilde så kändes det lite som jag hade en boll mellan benen. Det ilar även från och till i blygdbenet och om jag ska gå på toaletten och göra "tvåan". Nä va fan det där är inte jag! Om jag ska gå på toaletten och bajsa så vågar jag inte för det känns som det är en kryst, om ni fattar. Ganska otrevligt, hoppas Ärtan bara lagt sig nedåt tillfälligt och väntar nåfon månad med att lägga sig tillrätta för gott för det här är inte bekvämt!




Kommentarer
Postat av: Pety

åh va roligt :D jaa loppisar, marknader, allt. så sjukt kul ju :D

2009-09-26 @ 23:57:42
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Alicia

Hej! Vad kul att du hittade till min blogg och tack för gratulationerna. Dessutom ett stort grattis tillbaks. :) Kul att tiden ändå går så snabbt.



Jag vet att det blir en liten pojke som beräknas titta ut 3 februari. 129 dagar kvar nu. När är du beräknad? Vet ni vad det blir? Har inte hunnit läsa igenom din blogg så noggrant, tyvärr.



Ha det gött och lycka till!

2009-09-27 @ 00:47:06
URL: http://sisterrose.blogg.se/
Postat av: Emma

Ojda! Vi får hoppas att din lille stannar ett tag till i magen så han/hon får mogna till sig och bli lite mer "mogen":)



Nej , ja fick tydligen inte sova inatt vilket e jobbigt för ja matt i kroppen..hehe.



Ska du hitta på idag?

kram

2009-09-27 @ 04:35:18
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg :)<3

Kolla gärna in min !!

2009-09-27 @ 08:40:02
URL: http://wilmu.blogg.se/
Postat av: Sandra

OJoj låter som bebis trycker ner, men det kan nog bli så under månadernas gång! Hoppas bebis ska stanna ett tag till! Profylaxen kostar ju runt 2000 men det gjorde gravidyogan också här så jag är mest intresserad av profylaxen faktiskt det sägs att det är väldigt bra inför förlossningen so why not, ska höra med min man vad han tycker hehe, han ska ju också vara med! Vi lyssnade också på bebis hjärta och det slog precis som alltid, dvs som det ska!Hur mår du idag? har ilanedt och trycket lagt sig? kram

2009-09-27 @ 10:46:17
URL: http://alexxandria.blogg.se/
Postat av: Familjetankar

Tack, ja de känns konstigt när man tittar tillbaka på de äldre magbilderna, på vissa kände man ju sig riktigt stor, haha:)



Känner igen de där me ilningar, började känna de mer runt v 30 har jag för mig, tänkte först om bebisen fixerade sig då men de har den ju inte gjort än. Men däremot har den legat med huvudet neråt sen kontrolen v 28 så de är väl de som trycker helt enkelt.



Hoppas din helg varit bra!Kram

2009-09-27 @ 18:40:42
URL: http://familjetankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0