God night sweetheart



Ikväll är det verkligen tack och god natt. Det är inte ofta jag är trött vid åtta men idag hade jag kunnat gå och lägga mig då.

Efter en fullspäckad vecka kommer ännu en, härligt! Även om jag tycker det är hur skönt som helst att vara "ledig" så är det med en viss skepsism jag ser fram emot den 4 november, dagen då jag kommer bli arbetslös för första gången på 8 år, fatta det är 8 år sedan jag var inskriven på arbetsförnedringen sist, det tycker jag är ganska strongt gjort i dagens Sverige. Blir väl egentligen bara arbetslös på papperet, kommer fortfarande ha mina timmar på UG och jag kan i praktiken fortsätta plugga, men eftersom tentan för den kursen ligger den 7 januari känns det som väldigt liten chans att jag kommer fullfölja mina åtaganden med en nyfödd Ärta här hemma. Får se vad jag ska hitta på  i åtta veckor innan BF med andra ord, men det blir nog endel "barnsäkrande" av lägenhet, pyssel och tvättning av alla babykläder vi har liggandes i byrån. Dagarna kommer nog fyllas vare sig jag har skola eller inte.

Nå nu blir det sängen och jag avslutar den här veckan med att delta i en tävling hos familjebloggarna.
Så jag säger god natt och tack för mig, M och Ärtan. Vi "ses" nästa vecka med andra ord =)



bloggen

Jag vill synas på familjebloggarna.se, vill du?
Var med och tävla om en plats här!

_______________




Kommentarer
Postat av: Jennie

Lite fjantigt :) men som du säger måste börja någonstans ju ! :D



men nu är det lugnt här iaf , bara lite hicka från bebis håll ! :)



Kramar

2009-09-20 @ 23:33:43
URL: http://vantabebis.blogdpot.com
Postat av: Nina

trist att du missa dirty dancing =( jätte trist.. men det kommer flera tillfällen..



kom du med i ett stim? va fasen innebär det då? haha!



hoppas du gjorde allting du skulle göra nu idag..



sov så gott!

2009-09-20 @ 23:43:16
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Ida

God Morgon! Hoppas du sovit riktigt gott!

Va händer idag då?

Här står tvättning på schemat. Kram

2009-09-21 @ 08:12:51
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Marlene - Mamma till Ned <3

jaså, ger han dig inga presenter? morr :)

kram

2009-09-21 @ 08:22:59
URL: http://marlenesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0