Härliga Lördag!


Härliga lördag! som sagt

Vi har i princip just kommit igång, vi sov extra länge, tog en kissrunda med Vilde och har sen suttit i köket och njutit av frukost och DN, så skönt att inte behöva stressa iväg på morgonen.
Vet inte riktigt vad dagen har att bjuda på, men jag ska försöka få tag i Pia, om hon nu ids vakna någon gång, och lura med henne ut i skogen. Vilde kan behöva få lite hundlek, jag kan behöva få lite tjejsnack och vi båda kan behöva plocka lite trattkantareller :P Det enda negativa idag är att solen inte skiner, det är dock ganska varmt. Det får nästan hellre vara fem grader kallare och soligt än så här.. Huvudsaken är att det inte regnar i alla fall :D

Vad ska ni hitta på idag, berätta så jag får lite inspiration inför imorgon :)

Härliga lördag!

Kommentarer
Postat av: Marlene - Mamma till Ned <3

Hehe han vet att jag är LIVRÄDD.. Kram

2009-09-19 @ 12:27:28
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag är ledsen & behöva göra dig besviken , för denna uppdateringen kommer icke från förlossningen :( tyvärr .



Men den kommer från en glad Jennie iaf , som har fått vakna till en bra & faktiskt solig dag . Med pannkakor i magen & förmiddagspromenaden avklarad . :)



Du är förmodligen ute nu & letar trattisar , och jag är avundsjuk , för du tycks alltid hitta svamp och ni har nog lite bättre skogar än vad vi har runt omkring oss här .



Hoppas du får en lugn & skönt lördag !



Kramar

2009-09-19 @ 12:48:03
URL: http://vantabebis.blogdpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0