Inga ord kan beskriva dagen


Men som tur är så har vi använt kameran flitigt :)



Vet inte hur jag ska kunna förmedla den känsla som infinner sig när vi promenerar i Strömbäck Kont, alldeles vid havet. För att verkligen fira helg så for vi på hemvägen och köpte pizza på Robertos, Umeås populäraste pizzeria, väntetid 55 minuter :) För att fördriva tiden tog vi en promenad runt Bölesholmarna i den spröda höstsolen, det är med andra ord bilder därifrån också.

Nä nu blir det paltkoma och lördagsmys framför TV några välförtjänta timmar =)

Ärtan verkar vilja säga hej också för nu blev h*n väldigt aktiv, så kram från Ärtan och mig!

 


Kommentarer
Postat av: mli - familjebloggarna.se

Tack! Det kan jag förstå att du gör.. :) Det är bättre och förmodligen jobbigare än vad du kan ens ana! :) Gosh, vilken perfekt julklapp!

2009-09-19 @ 20:38:16
URL: http://familjebloggarna.se
Postat av: Jennie

Mysdag . jag ser då att ni haft en underbar dag . :)



vi får hoppas på bebis imorgon . verkligen ! :P



J adet var underbart med grillat ;)



ska göra det där testet Om förlossningen Också . :D skojjigt värre ! & jag hoppas inte min förlossning tar 40 timmar iaf ! :)

2009-09-19 @ 20:46:45
URL: http://vantabebis.blogdpot.com
Postat av: Jennie

ja det kan man ju fråga sig , hur det skulle bli svarta barn där . ja vi får hoppas oraklet har fel , tyckte det var lite lagom skumt att det skulle skina sol på natten dessutom . haha .



2009-09-19 @ 21:35:23
URL: http://vantabebis.blogdpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0