Lata dagar


Är faktiskt inte så ofta jag  har så inproduktiva dagar, men idag unnar jag mig en, tycker jag har fötrjänat det. Inget att göra som har skolanknytning, städningen är avklarad, M besteg vårt diskberg och jag är faktiskt ganska slut i både kropp och huvud efter veckan. Tror jag behöver ta det lugnt så jag orkar med veckan som kommer. Sista veckan innan vi ska ut på tre veckors praktik :) Sa jag det, första praktikveckan blir det inte praktik utan vikariat istället. Min handledare ska iväg till Spanien tror jag det var så då tyckte han att jag kunde få ta de lektionerna och få ordentligt betalt för dem, nice!

I veckan ska vi även på vårt första Aurorasamtal och jag ska på den första gravidyoga "lektionen" allt sker på onsdag. Längtar till båda sakerna faktiskt, i alla fall nu, får se hur det känns på onsdag förmiddag när vi ska bege oss upp på BB/förlossningen.

Nä nu ska jag dricka lunch, smoothie och en pizza slice som blev kvar sen igår. Sen blir det nog en stärkande promenad till bibblo och låna lite böcker, både jag och Vilde behöver komma ut en sväng. Solen skiner  och luften är klar, jag måste ut!




Kommentarer
Postat av: Emma

jo de är ju de, hehe.

2009-09-20 @ 13:25:23
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: L*

Ja, det är verkligen svårt med namn men jag har två favvisar ett pojk och flicknamn än så länge men jag är inte säker än, man kan inte bestämma sig riktigt..hehe. Förstår att du är nyfiken men nu är det inte så långt kvar för dig! När är det dags? =)

2009-09-20 @ 13:41:55
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: linda

Nej faktiskt vet vi inte det ännu, den lille ville inte visa på RUL så vi ska ner till Malmö på 3D ul nu på fredag :) Så förhoppningsvis får vi veta det då :) Har du själv kollat upp vad ni ska få eller det är en överraskning ?

2009-09-20 @ 13:47:12
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: J o s e f i n e - mammatankar

Hej..



Ja jag har tittat där men har inte hittat något som jag gillar :(



Tack så mycket! Magen mår fint men den ser ut som på alla andra bilder så jag har inte brytt mig om att lägga upp några nya.. Den växer sååå sakta.. :(

Postat av: Mindy

God kväll gumman..Hoppas att du har haft en skön helg med magen i vädret som mig..Vacker höst bild.kram kram

2009-09-20 @ 16:59:44
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0