Loppis söndag

Nu är det snart dax, har ett antal loppisar att besöka i och kring Umeå under dagen :) Får väl se om jag kommer hem med några fynd, annars har jag bara haft en trevlig dag om inte annat.
Loppisarna här i stan har jag insett är väldigt bra när man väntar barn. Förut har jag alltid tvarit av en uppfattningen att det är för många som säljer barnkläder och prylar men nu är det nog där jag själv kommer fastna. Hoppas det finns ett lika stort utbud nu som tidigare år. Är framförallt på jakt efter en bärsele. Efter många om och med har jag insett att om jag köper en bärsjal så blir det nog jag som får bära, har lite svårt att tänka mig M springa runt med en sådan. Fast man vet aldrig ;)

Nä nu frukost. Sedan fynda, fynda :)

Kommentarer
Postat av: Tella

Vart hittar du info vart alla loppisar är? skulle hemskt gärna vilja gå på loppis men vet aldrig när och var dessa är..

2009-09-13 @ 10:48:11
Postat av: Jennie

Ja , det är nog inte så långt kvar , jag tror på max 3-4 dagar faktiskt . Men idag får det nog inte bli eftersom jag vill kolla på en film som går ikväll :) tror du man kan bestämma det ? :)



Haha , ja jag vet det känns spännande även när andra börjar närma sig . haha ! :) Jag är lika knäpp jag !



Hoppas du hittar loppisfynd , jag håller utkik i bloggen ! Det är här jag kommer spendera min dag idag , skitväder & en kropp som inte alls bär mig längre känns det som ! :O



Kramar !

2009-09-13 @ 11:39:48
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja, vi har letat hus i 2 år, så det var skönt att vi äntligen fick något.



Hoppas du hittar något trevligt på loppisen.



Kram kram

2009-09-13 @ 12:39:49
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bärsele tror jag också är super! Vi hittade ett jättefräscht och billigt på blocket förra veckan som vi köpte =)

Hoppas ni har en fin söndag!

Kram!

2009-09-13 @ 13:42:08
URL: http://tassandra80.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0