Monday blues



Detta kan man lugnt snacka om att jag har drabbats av idag. Totalt håglös inför alla uppgifter, ska i väg och jobba om en timme och jag känner verkligen inte för att vara social med världens gladaste ungdomar. Lite av the Muppet show om jag så säger :) Usch vilken dålig dag, bara att hoppas att jag vaknar upp till en bättre dag imorgon för just nu vill jag bara gå och gömma mig under täcket :( Och jag tar mig knappt upp ur fotöljen, det gör så j*vulskt ont idag så jag vet knappt vad jag heter. Om ni mot förmodan har fått kommentarer från mig som verkar lite smått "konstiga" så var mitt huvud inte riktigt med i morse, hade nog migrän på G som jag på något underligt vis lyckades undvika att märka och dessutom lyckades jag sätta P för detta, amazing! Dagen kunde alltså ha utvecklat sig mycket sämre än vad den gjorde, svårt att tro med facit i hand men tydligen...



En positiv sak med den här dagen är alla era fina kommentarer, det värmer i hjärtat på ett trött och ledset preggo att läsa vad ni skriver =) Kram!


Ett sätt att få mig att le idag, inte lämpligt på baby dock :)

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, tack så mkt!

men nu mår jag bra igen (:

2009-09-21 @ 16:51:09
URL: http://baananflugan.blogg.se/
Postat av: Jennie

ja , va skönt att du klarat dagen iaf .



Ja den får gärna försvinna nu , men det verkar inte till att vilja försvinna . Så får kanske ha magen en dag till minst . Jag g¨r här hemma & plockar med både ett å annat då mitt älskade pyssel inte ännu kommit :O



Jag ska ju få ett smyckes-skrin som jag ska dekorera , det är jag jättesugen på ! :O , men det kommer väl lagom till bebis , och då kommer jag inte ha tid :( fast jag har hellre bebis såklart ! :)



Ja det är ett bra sätt att le , ett finger i varje mungipa & sen bara DRA ! så mycket du orkar , :) haha , fast som du säger , inte på en bebis . Men man kan göra det på sig själv ! :) hihi .



kram till dej , du vackrare kvinna!

2009-09-21 @ 16:52:13
URL: http://vantabebis.blogdpot.com
Postat av: Familjetankar

Inge kul när man känner så, hoppas de går bra att jobba ändå! Kram

2009-09-21 @ 16:56:51
URL: http://familjetankar.wordpress.com
Postat av: Ida

Sånna dagar är hemska, men på något konstigt sätt så tar man sej alltid igenom dom =D

Hoppas d går bra på jobb o. att du får sova gott sen/däcka framför tvn ;)

Kramar till dej!

2009-09-21 @ 19:55:05
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Sandra

Ja man behöver de fina kommentarerna! Jag hoppas jag får lite fler tider framöver, jag längatr helt galet efter BM besöken hela tiden..Antar att e blir ung. 7 besök för mig sammanlagt. Kram

2009-09-21 @ 20:22:33
URL: http://alexxandria.blogg.se/
Postat av: Ida

Va skönt att höra att du känner dej bättre!

Här är det tvn som gäller fortfarande, har suttit o. kolla på bebissaker o. oj va sugen man blir på att handla...men jag har köpstopp just nu så d blev inget :(

Senare blir d te, mackor o. Roast på berns, jätte roligt. Har du inte sett d så rekommenderar jag det verkligen! På 5an kl 21.55.

Kram

2009-09-21 @ 20:57:31
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0