morgon = grå



Idag är det en riktig höst dag på G. Det är grått på himlen, marken och det känns nästan som det kryper sig in i lägenheten. De vita skyarna rör sig fort mot den granitgrå bakgrunden och de gulnande träden vajar för vinden, lovely!
Ska verkligen ta tillvara på den här dagen och dona på här hemma, har lite saker som ska hängas på väggen, det ska städas och sen ska jag och M´s syster iväg på storhandling i eftermiddag. En ganska lagom fredag med andra ord. Självklart ska jag och Vilde hitta oss ut i skogen också, men regnandet får gärna ge med sig så kommer promenaden bli helt underbar.

Inatt har jag endast varit på toa två gånger, förstår ni hur få gånger det är. Så skönt. Fast andra gången jag gick på toa var jag helt säker på att vattnet gått. jag var kladdig på hela nederkroppen. När jag vaknat till insåg jag att jag legat och svettats om benen och att det var den fukten jag kände. Det hann dock tänkas tusen tankar, den första var Fan, jag visste att jag skulle ha packat BB-väskan! Så om det blir tid över kanske jag börjar fundera lite över den idag med, kan ju vara idé att ha vissa hygienartiklar dubblade för att slippa springa i skåpen när det väl är dags. Tänkte även lägga dit en godisreserv men frågan är hur länge jag kan låta den vara just en reserv =)


En bra start på helgen till mig själv och er andra =)




Kommentarer
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

sv: mja det kan jag nog håller med om, ibland har det varit väldigt jobbigt att vända sig osv t ex i sängen & när man ligger i soffan osv :p

2009-09-25 @ 10:25:30
URL: http://emach.devote.se
Postat av: Jennie

Godmorgon !

nepp , ledsen & göra dig besviken . Men ingen bebis ännu , :( Det börjar bli väldigt jobbigt det här nu , :( Verkligen !



Godisreserv ja , Jag har faktiskt kunnat låta min vara . 4 kexchoklad & två burkcola i bb-väskan ! :) haha . Underbart & kan vara välbehövligt . :)



Hoppas du får en bra dag idag .

2009-09-25 @ 10:30:31
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Skönt att det "bara" var svett ändå, men det är ju inte mysigt heller:S



Trevlig helg till dig o killen o magen så klart:)



Kramar

2009-09-25 @ 10:33:08
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Jennie

Att jag har kunnat låta väskan & godisreserverna däri vara kan kanske bero på att jag har lagrat upp i skåp & allt också , :) Så jag äter från skåpen , & så länge inte det tar slut så kan jag låta väskan vara ! :) hihi ..



Ja , visst ska den UT ! Men jag har funderat mer & mer på det att det kanske är ngt som inte stämmer när den stannar kvar där så länge ? :S bebisen kanske inte är frisk eller nått ! :(

2009-09-25 @ 10:41:42
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Jennie

Japp , det ska jag påminna dig om .

du har ju rätt , men man kan inte låta bli att tänka i dom banorna :( det är jobbigt . :(



kramar

2009-09-25 @ 11:27:34
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Emma

Jo, har ju bestämt att jag ska bli färdig innan helgens slut.. så idag hoppas jag att jkag blir färdig med alla sträck. men jag är GANSKA trött på att måla nu.. när de är färdigt ska vi måla upp molnen och gräset sen tror jag att ja struntar i snäckorna som jag skulle ha under, orkar inte lägga så mkt mer energi på

molningen..utan just nu vill jag bara INREDA:)



Idag är de inte alltför roligt väder här , men de regnar inte vilket e skönt:)

kram

2009-09-25 @ 12:04:47
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Nina

kunde inte kommentera inlägget ovanför-- men skrotnissa. herregud, han va läskig. hahah!



jaaa faktiskt. ja tyckte att förra sommaren gick fort. men nu går det läskigt fort. snart ett! så sjukt!



hoppas det går bra att jobba i helgen nu! krams

2009-09-25 @ 21:58:11
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0