preggot tävlar :)

Vinn härliga barnkläder från LiandLo


LiandLo finns i två kollektioner ”Mina första kläder” och ”Busfrö”. Mina första kläder är de perfekta kläderna för den lilla nyfödda bebisen, i 100% bomull. Kläderna är lätta att ta på och ta av och ett roligt minne att spara i generationer. Presenttips! Kollektionen Busfrö är färgglada, snygga, coola, söta och mjuka kläder. Speciellt anpassade för barnens lek och rörelse.



"Jag är med och tävlar hos Elin – Ett hus till oss, om ett valfritt klädeplagg från LiandLo!
Ta chansen och tävla du med!”

Tävla om barnkläder LiandLo


Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll gumman..Jodå det stämmer att det är 6 dagar mellan våra bebisar :) Ska bli skoj att de om de kommer ut de dagarna som de är beräknade på..Ska bara slappa med min sambo & se Idol..Ha en skön kväll.Ja magen växer en del :) kram

2009-09-16 @ 18:07:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jennie

här blev det visst en 47" :are . Galning jag kommer ju bli blind ,. haha !:)

2009-09-16 @ 18:17:25
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0