Så trött

Jag är verkligen helt slut, både i kropp och knopp. SKa vila en halvtimme nu sen blir det cykeltur med Vilde. Ska ta och hälsa på Pia och Ronja nere på stan och mellanlanda där innan jag cyklar hem igen. Så trött som sagt.

Hur kändes det i er mage v.25? Jag har som mest ont, eller ont och ont, men det är obehagligt. Antar att det är livmodern som växer och Ärtan som börjar fylla ut den rejält, men det är inte skönt :(
Imorgon ska jag kissa i en burk på morgonen och lämna till min BM, när jag var där i tisdags så blev hon lite fundersam på om jag inte kunde ha en UVI på G. AJ AJ! Efter det ska jag och M ner till Försäkringskassan för att få personlig guidning genom den djungel av papper de har skapat för blivande föräldrar. Ska bli skönt att få det avklarat..

Måste bara berätta att jag har varit otroligt effektiv idag. Gjorde klart en uppgift som inte behöver lämnas in förrens den nittonde och har läst halva boken inför måndagens seminarium. Duktigt Liw!

Nä nu soffan, sen cykel.

Vilde och Ronja på vår uteplats i helgen, sötisar!


Kommentarer
Postat av: Annika

Minns inte riktigt hur jag mådde i vecka 25 men det låter som om det skulle kunna vara precis som du skriver. Barnet börjar ju växa på allvar nu så det är mycket möjligt. Bra att du är på G med pluggandet. Då får du ju mer ledigt i helgen! :D Ha det bäst! kram

2009-09-04 @ 00:44:32
URL: http://gabulfota.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag kommer inte riktigt ihåg hur det va i just vecka 25, men tycker att det gått upp och ner under hela graviditeten. Vissa veckor så är man öm och det gör lite ont och så i magen.. Men jag tror att det är som du skrev, det händer så himla mycket därinne nu, så det är ju inte konstigt om man känner ett visst obehag =)

Hoppas ni har en fin dag!

2009-09-04 @ 11:29:01
URL: http://tassandra80.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0