Som sagt

Måste bara börja med att säga att jag håller med, ciggen i "Ärtans" mun borde inte vara där, men den blivande pappan behagade skoja...

Har precis landat i min datorfotölj och berättat de goda nyheterna för M, han blev glad. Ni kanske undrar vad det var för nyheter jag kom med. Kan börja med att säga att de var goda ;) Skämt åsido, fick precis min tjänst på UG (ungdomsgården) utökad från torsdag kvällar och var tredje helg till måndag och torsdag kvällar samt var tredje helg. Känns kanon! Ekonomin när jag är "arbetslös" är helt plötsligt räddad :) Det roliga med att jobba måndagar på UG är att gården är öppen för ungdomar med handikapp. Variationen är stor med allt från ungdomar med socialahandikapp ( AD/HD, Autism) till rullstolsbundna och ungdomar med Downs syndrom. Verkligen en jätte rolig och givande miljö att jobba i. Känns riktigt bra!

Och vet ni det bästa, men detta får ni inte berätta för M, nu har jag råd att köpa spjälsängsskyddet från russinnet :)

Blir dock i grått eller grönt, lutar åt grått, skulle bli sååå snyggt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Godkväll fröken ! :)



Nej ingen bebis kommen ännu , men jag trodde vattnet gick förut , men det var False alarm :( jag tror jag inbillar mig bara hela tiden . haha ! Jag vet ju inte ens hur det ska kännas när vattnet går . Haha ! De där värkarna har jag ju vant mig vid , så jag får väl hoppas det blir ett helt vattenfall , så man märker ngt när det väl händer :) haha ..



åh , underbart med lite utökad tjänst , och jag tror definitivt att du är perfekt ämnad för just det jobbet .



Vad jag har gjort ikväll , jo det ska jag säga dig , Jag har kämpat med de där tossorna . Eller den ena ,för den andra har jag inte ens stickat ännu . Jag kastar in handduken för ikväll var det gäller de där ?!=_¤(")!= tossorna , haha , det går inte riktigt som jag vill , blir mest bara knas . Jag vet inte ens varför jag givit mig på det där !:) trodde nog att jag skulle lyckas, och i huvudet lyckades jag perfekt , men det ska ju bli till också ! :) haha ..



Vad gör ni ikväll då? Du är väl supertrött kan jag tänka mig :(

2009-09-14 @ 22:20:03
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Nina

dem e sååå fina de där! älskar dem. skulle oxå tagit grått. skulle passa bäst till våra tapeter här hemma. grymt fina!



hoppas det gick bra med tvätten nu. själv så ska ja sätta på enmaskin imorrn är tanken iaf.



angående det andra du skrev så vet ja inte riktigt va du menar. ja va inne å kika på din sida. va är det som är mindre på den andrA? för din header ser likadan ut överallt..

2009-09-14 @ 22:42:56
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

prova att trycka på f5, händer det något då? ser du nån skillnad då?

'

tack va snäll du är :D

2009-09-14 @ 22:49:53
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jo han tar det ganska bra . Han är ganska rastlös , och frågar mig varenda gång jag råkar hojta till om något (vad det än är) -" Är det dags nu ? " - "Ska du föda" , haha . Så han är väldigt otålig kan man väl säga !:) men det börjar jag också bli nu . haha ..



Ja , det blir ju lätt så att det kör ihop sig i praktiken .



okej , men jag tror definitivt du är ämnad för arbetet , du är en klok kvinna ! :) och det är klart det tar en stund innan man kommer in i självaste arbetet , men det går bra , det råder det inga tvivel om .



usch och fy , ganska skönt & vara hemma ju . Men skolan kanske inte blir sådär jättedryg när man kan vara hemma endel dagar & inte har skola vareviga dag , utan jobbar lite emellanåt !:)



Ja , tröttheten kryper nog på snart , det börjar den göra här . Ska väcka den snarkande björnen i soffan & se om går med mig ut med hunden & sen blir det nog krypa ner i sängen efter det ! :)



Massor av kramar , godnatt stumpan !

2009-09-14 @ 23:03:06
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0