Stärkande höst promenad



Efter en timmes tur med Vilde i skogen, den brukar ta en halvtimme, är jag nu hemma och väntar på att M ska bli klar med middagen. Här serveras det grönsaksbiffar med ris och sås ikväll, mums! Min M är duktig han, en av fördelarna med att han är före detta vegetarian är att han är väldigt duktig på det där med grönsaksbaserad mat, inte min styrka, men jag lär mig mer och mer för varje dag :)
Skogen blir bara vackrare och vackrare för var dag som går, jag är så glad att jag har Vilde så jag tar mig ut ordentligt, smärta eller ej. Och skogen är välgörande, det gör knappt ont när jag går i ojämn terräng om jag jämför med asfalt, lovely! Inte förrens jag kommer hem alltså :) Nu känner jag  i ryggen/ bäckenet att jag varit ute och inom en halvtimme kommer jag nog inte kunna resa mig ur soffan utan att ta stöd, illa! Blir en jobbig dag på jobbet där det väntas bli IDOL med kidsen, får sitta på bordet eller nått :)

Nä nu mat sen jobb.

Trevlig kväll tillönskas alla trevliga läsare!

Kommentarer
Postat av: Sara

ja visst blir man upprörd. hjälper ju inte att de ber om ursäkt för det är ju vi som måste betala. Är ju inte all skatt under året utan lite grann. de har inte dragit 33% utan mindre men ändå så pass mycket att vi inte tänkt på att det varit för lite skatt. 11000:- ska vi betala tillbaks.

2009-09-17 @ 17:37:17
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Ros-Marie

Grönsaksbiffar är ju nyttig mat. Hur brukar M göra dom? Vad tiden går fort... Tony´s dag för att bli pappa skulle ha varit igår, så de går verkligen i väntans tider. Ha det så gott, kram

2009-09-17 @ 17:55:55
Postat av: Emelie

Jag som fick en känsla av att den säkert kommer komma den 28 dec :-)



Skönt att dagen blev bättre än starten!

Jag mår bra, fast ahr ont i dom rörliga musklerna i ländryggen, rumpan och lite foglossning! MEN som tur är hinner jag inte tänka på HUR ont det gör tack vare tösen :-)

Har du haft några krämpor hittills??



Kram

2009-09-17 @ 21:03:25
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken duktig älskling du har!!

Hoppas ni haft en mysig kväll!

Sov gott! Kram

2009-09-17 @ 21:22:08
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Catarina

Låter som god mat. Hoppas du får mindre ont.



Jo, det känns lite lyxigt med ett extra ultraljud. Men ännu lyxigare var det i vecka tio när jag fick se en 3,3 cm baby med pickande hjärta.

Anledningen till UL i vecka 32 var att min moderkaka låg långt ner på standard UL, så det vill kolla om det vuxit till sig. Hon sa att det oftast gör det så jag har inte ens oroat mig för vad som händer om den inte gjort det.



Håll tummarna för mig...

2009-09-17 @ 22:25:02
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: Nina

hahhahahha rolig du är. fick mig ett gott skratt här :D



hoppas du sover en massa gott! krams

2009-09-17 @ 22:40:42
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0