The winner takes it all

Och idag är det ännu en gång jag som är vinnaren :)

Tradera är lite av en drog just nu, har priskollat ganska mycket på olika produkter och vet vad saker och ting är värda så nu sitter jag och gör klipp via datorn, alltid lika kul att få hem paket med posten efter en vecka :)

Idag har jag vunnit två paket med barnkläder storlek 62/68 i unisex färger, det jag inte vill använda tänker jag lägga ut i egna auktioner när jag fått kläderna, men när man kan köpa över 20 plagg för 210 kr ( för båda med frakt) så är det bra mycket billigare än att handla nytt :) Det bästa var att båda paketen innehåller främst byxor i mysmodell samt bodysar/pyjamaser med långa ben och armar, kanon i vinter :)

Samt ett sett med en massa ( 5 stora 2 små, en välling doserare samt ett torkställ )  esska nappflaskor med tillbehör för 225 kr. Varje flaska går på cirka 60 kronor i affär...




Nä nu ska jag rusa till BM.


Kommentarer
Postat av: Jennie

okej , ja du då förstår jag att du vant dig . hehe .

Då kanske det inte är så lustigt att jag inte gjort ngn heller ..



kramar

2009-09-01 @ 14:49:27
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Jennie

ja precis , det blir ju så . jag har heller inga problem när det gäller det faktiskt , eftersom jag vet att det går fort & att det är för mitt eget bästa , jag tycker nog det är värre & gå till tandläkaren faktiskt :P haha .

2009-09-01 @ 15:40:00
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0