Those where the days



Ikväll kommer troligtvis Anna, en kompis som pluggade här i Umeå för 3 år sedan och käkar/fikar med mig. Vi har inte setts sen hon flyttade hem till Lule igen så det ska bli jätte kul! Hoppas verkligen hon kommer ifrån bara. Annars får vi lösa det på något annat sätt under helgen. Innan ska jag hinna åka iväg och storhandla, har hört att det står en bonde utanför ica uppe på MH och säljer rotgrönsaker jätte billigt, ska dit och fynda och sen göra rotsakslådor att frysa in, så gott :) Till middag i kväll blir det hemmagjord pizza med lök, paprika och bacon. Hoppas på att Anna kommer och håller mig sällskap bara skulle vara perfekta kvällen för tjejmys då M jobbar ikväll/natt...

Tänk vad mycket som hinner hända på tre år. Den vårterminen var det jag, Anna och Malin som hängde en del, många vilda kvällar på NH och plugg i KBC huset. Nu tre år senare läser Anna till lärare i Lule och är förlovad med en förmåga jag ännu inte träffat.  Malin är klar Biokem analytiker och har flyttat hem till Västerås med sin Robert  och har precis fått sonen Walter. Jag är kvar och har bara slutet på min utbildning kvar, bor med M och väntar även jag barn.
DÅ: tre glada tjejer, två av oss var singel och ingen av karlarna fanns med i bilden. Oj oj, vilken skillnad=) På gott och ont!
Saknar dessa dagar vissa dar, särskilt när jag blir sugen på en öl och några skratt med tjejerna. Those where the days!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Önskar dig en skön eftermiddag.kram

2009-09-25 @ 13:53:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sara

de är väl rädda att det ska bli som på film. Då ringer de ju nästan ambulans när vattnet gått som om bebisen bara ska ploppa ut.



svärmor är väldigt snäll så det var inget ont mot henne. Marcus visste inte heller hur ont jag hade. Värkarna kom väldigt mycket tätare sen när hon åkt så det gick fort. men jag hade ju gått hela dagen och öppnat mig så var ju på g om man säger så =)

2009-09-25 @ 15:13:15
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Sara

jag va nog ganska tyst när värkarna kom .... hi hi... hade som tur var inte så många just när hon var där. satt med datorn i knäet och klockade dem med värktimern som finns på internet. tryckte fast hon inte såg =)

2009-09-25 @ 15:31:37
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Mindy

Skönt att solen har tittar fram hos dig med denna fredag..Skön start på helgen med sol & lita värme...Man bli så mycket piggare.I morgon ska vi åka till Ica maxi & handla hem för veckan..Men det tar vi på eftermiddagen...då är det inte så mycket folk..Inte skoj att trängas med alla..Ha det så skoj på ica..krma kram

2009-09-25 @ 15:33:22
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0