Tidigt på dagen

Såg att det är mndre än sju timmar sen jag postade mitt förra inlägg. Detta innebär att jag sovit max sex timmar och ändå är jag pigg nu! Mycket förunderligt..
Solen skiner så det bir nog en längre morgon promenad för mig och lill skiten, ett bra sätt att starta dagen på, sol + hund :) Får se om det bara blir en god föresats att kliva upp så här tidigt eller om jag klarar av att motstå sängens varma dragningskraft när jag kommer in från promenaden sedan!

Det ni, det kan bli intressant :)

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

God Morgon gumman!

Vi har också vaknat upp till en härlig morgon. Vad bra att skogen är så befriande för kroppen och själen. Jag kan bara instämma. För lilla "ärtan" är det säkert ett härligt sövade gungande...

Stor varm kram till er båda från Ålands skärgård

2009-09-12 @ 08:57:30
Postat av: Jennie

Ja det var en trevlig kväll .

FL är helt sjukt om man väl hittar de trådarna . HAHA ! :) men det ger många skratt ! :)



Hoppas du får en bra dag gumman!

kramar !

2009-09-12 @ 10:20:38
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Ida

God morgon! Eller förmiddag kanske man ska säga. Här har vi oxå börjat dagen med en solig o. lång promenad. Underbart! =)

Hoppas din dag blir fortsatt härlig! Kram

2009-09-12 @ 10:54:30
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Tant Ulrika

Ha en underbar lördag =)



Kram

2009-09-12 @ 12:09:57
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0