Tillbaka

Batterierna i kameran tog slut :( Har visst glömt sätta det andra paret på laddning så fotosessionen får vänta. Fast M kom in genom dörren så jag skulle nog inte ha knäppt mer än två kort innan han kom ändå :)

Nu har han pussat på mig, och provar nu sin nya tröja, som handen i handsken må jag säga, hur snyggt som helst :) Vi fick nämligen ett H&M paket idag. En tröja till mig och en till älskling :)

Nä nu blir det sängen med M, blir nog endel skitsnack eftersom vi träffats cirka 10 minuter under hela dagen idag.

God natt alla söta!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Ok, vad kul att plugga till lärare. Jag är inne på att läsa till förskolärare, men kommer aldrig fram till något bra beslut.



Ok, men det är skönt att det kommer in något mer än det från CSN, för det kommer man inte långt med tyvärr.



Jag jobbar som personligassistent, trivs rikitgt bra, men börjar bli jobbigt nu i hela kroppen. Men slutar 13 oktober, så jag ska nog stå ut.



Nä, så där värst mycket sömn blev det inte, dessa nätter heller, men nu är jag ledig hela helgen, så det ska jag nog kunna ta igen lite av iaf.



Vad händer hos dig i helgen???



Kram kram

2009-09-12 @ 08:08:40
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0