God morgon



Mait är nu mätt och glad,
så vi drar ut på morgonpromenad.
Önskar det blir uppåt 15000 steg,
men sambon ska med och han är morgonseg.

Utmaningen ska skötas även idag,
för nu ska här motas att jag har blivit svag.
Frukost att äta det finns i det kalla skåp,
det här morgonrimmet får mig att känna mig som ett våp.

Fast kanske jag ska börja rimma om allt,
vore det ändå inte lite ballt?
Förlorar jag Er kära läsare,
kanske är Ni lite kräsnare?

Med detta vill jag er GOD morgon hälsa,
kanske någon till och med rimmet älska.

=)


Kommentarer
Postat av: Philippa - mamma till Therese

Sv: om vi blir gravida i augusti-september är sambon ganska precis klar med sina studier när tvåan föds (förhoppningsvis är han klar tidigare) och iom att han pluggar itså har han väldigt stora chanser att få vara kvar där han gör sitt ex-jobb sedan...

2010-04-20 @ 08:03:39
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Jennie

Va fin hon är den lilla ! :) Hon är lik sin fina mor :) <3

2010-04-20 @ 09:41:28
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/
Postat av: Ros-Marie

Jag tror ni får en tjej som blir lång...

Du kan ju rimma väldigt stilfullt!

Puss

2010-04-20 @ 18:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0