Back on track



Självklart så har amningen funkat kanon idag. Hon har ätit, blivit mätt, rapat eller fisit, kräkts ytterst lite och sällan och sen varit vaken eller sovit några timmar tills det är dags för nästa skrovmål. Gu se skönt! Synd bara att jag inte riktigt kunnat njuta av det på grund av envis huvudvärk och trötthet. Sen har jag nog haft en krejäl hormondag idag, vet inte vad det är men jag började gråta i Lindellhallen när jag inte hittade ett bord åt oss och sen typ tio gånger till idag.. Aja, det är väl sex veckors bluesen.

Tjipp och hej nu är det dags för mig att fylla damen innan jag far på jobbet!


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: unique

Självklart ska du äta vad du vill. Jag ville bara tipsa. Jag hade nämligen ingen aning om att choklad kunde påverka bebis. Du lär ju märka ikväll om hon får ont då amningen funkat bra hela dagen.

Min lilla tös har börjat äta var 4:e till var 5:e timme. Hur ofta äter Mait?

Var har ni fått just det namnet ifrån förresten? Uttalas det som det skrivs?

2010-02-05 @ 20:50:54
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0