BVC



Idag har vi varit på BVC igen, när vi var där förra måndagen vägde Mait 3960 g, var 56,2 cm lång och huvudet mätte 35,6 cm i omfång. Nu väger hon hela 4350 gram är 57 cm lång och huvudet är 36 cm i omkrets. Skönt att det funkar som det ska!
I övrigt pigg och frisk. Nästa torsdag är det dags för läkarkontroll, ska bli kul =)

Efter BVC så lämnade jag och Mait av M hemma och for upp på högstadieskolan, Bräntis, för att hänga där några timmar och göra reklam för "min" ungdomsgård, betald tid i ett fik är inte helt fel. Kan säga som så att en bebis är verkligen en icebreaker oavsett personers ålder. Kidsen har varit väldigt intresserade så hon var guld värd att ha med. Jag har inte behövt anstränga mig för att få kontakt med ungdomarna, de har kommit som flugor till en sockerbit =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men hurra! Som du har kämpat med amningen och äntligen rejäla resultat - 390 gram på en vecka är ju suveränt! Härligt!

2010-02-09 @ 15:14:52
Postat av: lina

såg er påväg in på bvc igår. vi gick precis ut från mvc. :)

2010-02-10 @ 17:32:13
URL: http://i-fokus.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0