Ett steg upp



Ett steg upp har lillan tagit den här veckan. Självklart så går hon inte utan det var mer en bildlig analys av läget, hon kräver nu storlek 56 på kläder, så nu på morgonen har jag rensat ut alla bodys i stl 50 för de är för små =) Byxorna kan dock användas ett tag till, det är ju det finurliga med muddbyxorna, de är långlivade. Bra för både ekonomin och miljön =) I måndags fick vi även lov att byta från blöjor storlek 1 till storlek 2. Växer det gör hon allt lilltjejen. Tycker det är ganska många som skriver att de bara använder stl 50 några dagar eller så, men vi har kunnat köra på den i fem hela veckor, hon är ju nästan 57 cm nu men i och med att hon är lång och smal så passar kläderna länge, kanske är värre om de växer mycket i omfång? Aja, nu blir det lite andra kläder än de vi haft de senaste veckorna, även om vi använt 50 och 56 parallellt ett bra tag. Snart kan vi nog ta fram stl 62 och det blir kul för i den storleken har vi så mycket kläder, och många fina klänningar =)

Nä nu ska jag byta byxer för de jag har på mig sprack nog, det lät som så i alla fall, och sen traska i väg och plugga några timmar. Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0