GOD morgon



Oj oj vad jag har sovit gott inatt. Lillan somnade vid 23 och vaknade för mat vid 04.44 =) inte helt fel med 6 timmars sömn. Sen var det dags igen vid åtta-tiden och nu sover hon igen och jag donar på här hemma lite smått. Ska förutom att ta en längre promenad med Vilde innan lunch leta reda på pyjamaser i storlek 62, de i storlek 56 vi har med fötter är för korta, så nu måste vi fram med några 62or. Ska även dammsuga av golven, plocka undan och dammtorka. Sen bär det iväg till Tella för lunch med preggomaffian, lovely!

Som ni märker så har jag lite kort om tid så nu avslutar jag det här lite hastigt och lustigt =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är nyfiken. Hur har det fungerat för er att ha hund och få barn? Hinner ni med att aktivera hunden som tidigare och hur har den reagerat på barnet? Jag går själv i mammatankar och har en lite större hund som ju kräver en del, så man undrar lite hur man ska orka och hinna med i början...

2010-02-11 @ 09:59:00
Postat av: Kim

Tack! :) Skönt att det funkar så pass bra. Funkar allt bra med Vilde också?

2010-02-11 @ 11:11:36
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Tova

Vad härligt med några timmars sömn i sträck! ;) själv har våran lille också varit "duktig" de senaste nätterna, man lär sig verkligen uppskatta de stunder man får sova, haha.

Annars är allt bra med oss, jag är hemma ensam denna vecka för första gången, både urjobbigt och mysigt! Hur arbetar din sambo?

2010-02-11 @ 14:49:31
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Linda

Hej och härligt att se att allt går bra med flickan :)

Du kankse kommer ihåg mig? Jag var beräknad till 22a december och du var väl beräknad till 23e? ;)



Har även en tävling på bloggen om en skitfrän "Goodbye kitty" t-shirt, var med och tävla ;b alltid kul med nytt och dessutom gratis =D



Kram

2010-02-11 @ 17:01:33
URL: http://lindamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0