God Natt



Nä nu blir det till att amma en sväng sen tänker jag stoppa mig i säng. Fördelen med att vara i farten typ hela dagen är att det blir så mycket lättare att komma i säng i tid =)

Jag och Mait har varit hos Hannah på Blingo party ikväll, go fika och fina kläder lockade mer än soffan, och nu suktar jag efter en jätte fin body i cirkusmönster åt Mait. Den är dock lite väl dyr för min mammaekonomi så jag får snällt vänta tills den finns på rea, om den finns vill säga.. Ska dock beställa nått hemligt paket, men det kan jag vänta med för de tar inte slut ;-) Nya kollektionen Blingo Lime var grymt snygg, önskar jag vore miljonär, gu vad mycket snyggt det finns åt både liten och stor =)

Nä nu ska jag förflytta mig till soffan, äta en munk och ge lillan från mejeriavdelningen innan det är dags för sängen och en ny dag imorgon.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

kul att det kom till pass o att ni blev glada :) det var tanken :) massor av kramar från oss till er . :)

2010-02-10 @ 22:33:16
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0