Öppet köp?



Visst är det så att öppet köp på bebisar bara är 30 dagar?
;-)

Ujja vilken natt jag och Mait haft. För det första så fick jag migrän innan jag släckte lampan igår, trodde i min enfald att vi skulle få sova lika bra som tidigare i veckan, inte då! Mait vaknade första gången vid 03.30 åt jätte bra för att sen spy upp typ hälften. Hon somnade utan problem i sin säng och jag trodde hon var rejält mätt för hon ville inte ha mer mat. Somnade, med rejäl huvudvärk och flimmer framför ögonen, för att vakna av en gnällig Mait en halvtimme senare. Nu ville hon äta men bara tjaffsade och somnade tillslut om, tillbaka til lspjälösängen och sen har vi hållt på så hela natten. Det blev sju, SJU!, amningar inatt. Nu ska jag på ICA och köpa sempers magdroppar och sen håller jag tummarna för att det är magen som krånglar! Hon känns lite hård över magen så det är kanske det som spökar trots allt...

Tusen tack för att ni delar med er av era erfarenheter och goda råd!

Nä nu ska jag plocka ihop spillrorna av en småbarnsmamma och hennes dotter och sen gå iväg till universitetet. Väl där ska jag sätta mig i en fotölj med en stor kopp kaffe och lite choklad och sen amma, amma och amma medans jag i godan ro kan kolla på konstigt folk! Lätt road och socialt uttorkad, JA! =)

Kommentarer
Postat av: unique

Tänk på att choklad inte alltid är så bra för bebisars magar. Ett tips bara =)



Inatt tog Wilda bara ena bröstet så jag pumpade det andra. 1 1/2 dl fick jag ut. Inte dåigt, men tar hon andra tutten oxå blir det max 50 ml

2010-02-05 @ 11:23:30
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Jennie

Jag har hört att ett varmt bad kan hjälpa bebisen mot magont, men jag tänkte samtidigt i mitt stilla sinne att vem i hela friden tappar upp ett bad till sitt barn klockan 3-4 om nätterna då det är som värst .

Fast å andra sidan blir man nästan desperat och gör vad som helst . :)



Man får ju en ren bebis om inte annat ! ;) Haha

2010-02-05 @ 11:58:10
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Jennie

Javisst det kan man göra :)

2010-02-05 @ 13:51:23
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0