OS



Som om det inte räcker med att jag är jätte dålig på att blogga nu när Mait kommit till oss så är det dessutom OS i över två veckor. Förvänta er inga underverk för jag är lite av en nörd, eller kanske mer man än kvinna när det kommer till OS =) Ja med detta vill jag ha sagt att jag kanske kommer prioritera ner bloggen ännu ett steg för att kunna kolla på OS. OK va?

Så med detta sagt ska jag fortsätta kolla på skidskyttet och hemifrån vår soffa hejja fram ACO och Helena Jonsson till en dubbel, med ACO högst på pallen så klart ;-)

.

Kommentarer
Postat av: Kim

Vissa av dina inlägg syns ej i blogglovin, jag fick lära mig att man ska trycka på publicera knappen 2 gr. Då verkar man vara garanterad att inläggen visas. :) Det verkar strula en del till och från nu för tiden.

2010-02-14 @ 11:13:06
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0