Sjukstuga



Ja ni läste rätt. Jag ligger i soffan och ömkar mig med ont i halsen och feber. Mait är lite allmännt gnällig idag, vet inte om det beror på att jag är så tråkig eller om hon också är lite sjuklig. Hoppas på det första. Nä nu ska jag ta en alvedon och försöka hitta något sött att stoppa i mig, lovade mig själv igår kväll att nu får det vara slut med godis och kakor, men det får vänta tills jag är frisk igen ;-)

Vi blev bjudna på bröllop idag. Den 24 juli ska våra vänner Linnea och Magnus gifta sig, tyvärr har de valt samma datum som min far fyller 60 år.. Hoppas det löser sig för jag vill vara med på bröllop. Men det är lång tid kvar, det hinner nog ordna sig med fester hit och fester dit.

Nä alvedon var det!

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

KRYA PÅ DIG!

Visst är det svårt att inte bli sötsugen när man är krasslig. Jag känner igen det. Hoppas du(ni?) blir pigga snabbt.

Kram mamma

2010-02-15 @ 14:33:49
Postat av: Anna J

krya på dig!

2010-02-15 @ 15:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0