Staden i snöstorm



Ni läste rätt, här stormar det, igen! Vi måste verkligen ta oss ner på stan men det får bli med bussen, vägrar gå i onödan i det här vädret. Varför måste ner på stan? Jag har inte linsvätska så jag klarar kvällen, M måste köpa en bok och så har vi tid hos socialen i eftermiddag för att M ska "bekänna " faderskapet och skriva på om gemensam vårdnad. I och med att vi inte är gifta så måste vi fylla i en massa papper.. Lika bra att få det gjort!

Nä nu ska jag klä mig och lillan sen beger vi oss, ni märker väl om vi blåser bort!

Hörs och syns!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jasså så du ska få berätta att du verkligen haft sex med din sambo sen många år du också;-)

nångång mellan början på mars och juni i fjol..

Känns förlegat men som socmänniskan vi hade sa, de vet inte riktigt hur de ska lösa det på annat sätt..

2010-02-02 @ 11:37:16
Postat av: Jennie

förbered er på skrivkramp :) det är inte ett papper man ska skriva på :) ;)

2010-02-02 @ 13:02:35
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: karolin

Jobbigt med storm! Här nere i jönköping har vi bara lite lätt snöfall (än så länge) men ingen storm.



Såg att ni har varit en vända på akuten! SKÖNT att det inte var något med lilla Mait. Det är så jobbigt att se alla provtagningar som gör ont. De små förstår ju inte varför det gör ont eller varför man måste göra det, usch!



kram

2010-02-02 @ 13:36:38
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: Kim

Vi fyllde i de papprena i augusti typ. :)

2010-02-02 @ 14:05:54
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Liw

Anna: Haha precis, barnet blev till " någon gång mellan den 13/3 och den 9/5, vi säger det här för faderns skull..." Aja, nu är det gjort så trillar jag av pinn blir det inge tjafs :-/ Och så självklart för att M ju faktiskt är den ende jag har haft sex med :-D

2010-02-02 @ 17:32:43
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0