suck



Vet redan vad vi har att göra imorgon. Dagen kommer börja med en tur till barnmottagningen för att kolla upp maits blema på kinden. Läkaren på vårdcentralen kunde inte säga vad det var så nu ska vi träffa en barnläkare. Dock har vi ingen tid men en remiss så vi ska invänta en lucka, kommer säkert ta helt jävla dagen! Är inte direkt nöjd med sjukvården just nu *morr*

Resten av dagen, om det blir någon dag kvar efter NUS, ska jag ägna åt städning och tvätt för på onsdag kommer mammamaffian på brunch. Blir lite svettigt att få in sex mammor och 6 bebisar i vårt kök, men det hade varit än värre om vi fortfarande varit gravida ;-)

Nu blir det OS resten av kvällen, hoppas lillskruttan vaknar och vill ha mat snart för mina bröst är sprängfulla, nackdelen med att jobba det här korta passet vi har på måndagar. För kort för att pumpa ur men för långt för att Mait inte ska behöva äta när jag är borta, ja ni fattar problemet va? Men så länge det bara är jag som lider är det lugnt =)
Nå OS och två nya medaljer om min känsla stämmer..

Kommentarer
Postat av: karolin

Åh vad surt! Vänta på luckor är inte det roligaste. När vi var på bvc sist var det en tjej som väntade på en lucka och hon hade väntat i några timmar. Hade jag vetat det INNAN jag gick in för våran tid hade hon fått smita före för jag kan tänka mig att det är drygt att sitta och vänta med småbarn sådär (och överhuvudtsget) och inte veta när man kommer därifrån. Så hoppas det går fort för er att komma in!



Kram

2010-02-23 @ 09:22:37
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack tack stumpan .

Ja det blir ju så ibland att tiden bara försvinner och räcker oftast inte till , till allt man ska/vill göra .



Hoppas det inte är någon fara med lillans blema .



kramar

2010-02-23 @ 11:25:23
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/
Postat av: Elin Broadhall

Hoppas det gått bra för er idag, får höra imorgon hur det gick!

Kram

2010-02-23 @ 15:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0