Tips mottages



Vi ska på trettioårs kalas imorgon, men what to buy?? Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Tella

Ett gott vin med några fina chokladpraliner

2010-02-26 @ 10:53:32
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Ros-Marie

Tips till en 30-åring!

Gott vin alt. champagne. Om personen i fråga tycker om öl,så varför inte 1 flaska av många olika sorter för provsmakning.

Ett härligt badlakan, massageolja,ljus, olika sorters vinäger, goda småostar, Som du märker så tycker jag det är roligt att ge bort något som man kanske inte köper själv så ofta.

Kram på er alla!

2010-02-26 @ 16:17:18
Postat av: Joakim

Rekommenderar allt från singstar abba till årechoklad till allt möjligt intressant. Hon är en lätt att köpa till. Så länge det inte är en spikmatta så blir hon nog glad. ;D

2010-02-27 @ 09:36:11
Postat av: Ida

Tack för att du inte gav mig vin, öl eller champagne :p med tanke på att jag inte dricker. Fast en alkoholfri öl går ju ner förstårs.



Och tack för presenten jag istället fick. Funderar på att testa en klubba ikväll/natt

2010-03-01 @ 23:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0