Trötter



Den här sjukan jag dragit på mig, eller kanske snarare  öm hals och hängighet är inte så rolig. Har ju haft så här ett antal gånger under hösten/vintern. Alltid höger halsmandel som blir svullen och öm, lite konstigt faktiskt. Funderar på att gå till doktorn och be dem kolla ordentligt, kanske de kan operera bort dem. Då får man äta glass i typ 2 veckor, kanske inte så smart när man ammar.. Hmmm.. Aja, får se om det fortsätter så här under våren, även om jag går till doktorn så dröjer det väl tre år innan de opererar, köer värre än på mellandagsrean till den svenska sjukvården. Till och med förnedringskassans telefonkö den 19:e är kortare...

Förövrigt så verkar vår dotter vara väldigt duktig på klockan, 18.00 - 19.00 varje, och jag menar varje, dag är det griniga timmen. Ganska lustigt och som tur är för mig så är det pappan som får ta hon då ;-) Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0