Vilde, barnvagn och Gunnar



Det var vad jag och Mait tog med oss ut i skogen. Maitan har sovit i sin barnvagn i de dryga två timmar vi traskat runt i skogen. Vilde har sprungit, nosat och busat och jag har övat mina fotoskills med Gunnar ( kameran). En underbart skön eftermiddag.
Vi har verkligen invigt vagnens offroad funktionalitet idag och traskat på skoterspår och dylikt, den är helt underbar. Har inte kört fast, vält eller något annat jobbigt. Det enda som hänt är att jag tappade mina solglasögon någonstans i skogen =(


Som ni kan se, hyffsat offroad :-)


Fick till lite häftiga bilder, klicka på dem så blir de större.




Det blev några motljusbilder idag med, det är svårt att låta bli när det är så underbart ljus. Är faktiskt riktigt nöjd med några av dem, kuligt!






Vilde får som vanligt agera modell, han är lite svår att regisera,
men han är ju vacker hur dålig fotograf jag än må vara..



Vagnshjul på vägg


Berg i snö




Vilde busar i snö








Kommentarer
Postat av: lina

härliga vinterbilder!!

det är ok med blt nu, det håller sig under 140/90 vid varje koll och det är ju bra. ligger som oftast på 130/80 ungefär. däremot är jag sjukt less på all vätska i kroppen. fy tusan. :/

2010-02-14 @ 17:15:15
URL: http://i-fokus.se/blogg
Postat av: Anonym

Stiligt gumman

Härligt att Mait sover så gott ute

Må så gott och

Stor vsrm kram på alla hjärtans dag till er alla

2010-02-14 @ 17:50:07
Postat av: lina

skönt att höra att mkt vätska försvinner snabbt, men åjo det lär nog finnas endel extrakilon att ta av ändå. :D då blir det perfekt med barnvagnspromenader och så vill jag komma igång med iksu igen, längtar!

2010-02-14 @ 17:52:41
URL: http://i-fokus.se/blogg
Postat av: AnnaH

Fina bilder! :-)

Det är så härligt nu när dagsljuset börjar komma tillbaka på allvar.

2010-02-14 @ 21:21:02
URL: http://annaharr.se
Postat av: Linda

Härliga bilder du tagit!!

2010-02-15 @ 16:35:45
URL: http://livetalalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0