Award


Hmm, nu skäms jag över mitt minne igen. I söndags fick jag en award av Catarina dock är inte mitt minne som det en gång varit så efter att ha gjort i ordning inlägget ( det nedan) så glömde jag publicera det, bättre sent än aldrig ;-) Efter att jag postat det här såg jag att jag under eftermiddagen även fått det av Jennie =)


Här är reglerna som följer med awarden:
A: Kopiera awarden på din blogg.
B: Länka till den personen som gett dig awarden.
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till.
E: Länka till deras bloggar.
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award

Sju saker som är "intressanta" om mig är att :

- Jag är gräsligt rädd för spindlar

- Inför nästa graviditet kommer oroa mig mer för smärtan kring amningen den första veckan än själva förlossningen.

- Har storlek 36 i skor

- Bland det värsta jag vet är illaluktande andedräkt.

- Slutade snusa när jag blev gravid och tycker inte det har varit jobbigt överhuvudtaget =)

- Har en dyr förkärlek för skoshopping, inte nödvändigtvis de dyra dojorna men kanske lite för många..

- Mer än gärna lyssnar på pudelrock ( berätta inte för M )

De sju personerna jag ger denna award är:

Jennie
Alexandra
Karolin
Kim
Nina
Malin
Evelina


Kommentarer
Postat av: Jennie

hihi , då får jag skriva dej som länk också då =)

2010-01-27 @ 17:56:59
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Nina

tack va snäll du är! ska komma ihåg att klirra den imorrn :D

2010-01-27 @ 21:05:00
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0