Glömsk mamma



Shit, amning gör en verkligen glömsk. Vi var i alla fall till BVC igår för mätning och vägning, det första jag tänkte när jag kom innanför dörren hemma efteråt var jag måste komma ihåg att uppdatera bloggen om det. Bättre sent än aldrig tänker jag idag och berättar med stolthet att vår lilla skrutta har ökat 230 gram på en vecka och väger nu 3760 g och vuxit 0.5 cm till 55 stadiga. Huvudet mäter nu 35,5 cm i omkrets =) Hon fixerar även blicken, lyfter på huvudet längre perioder i magläge och är på god väg att rulla runt till mage från rygg, det är bara den sista lilla biten som saknas. Duktiga tjejen! Det var stolta föräldrar som lämnade BVC igår, som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0