Storm



Usch, jag vaknade redan i natt med huvudvärk och nu när jag klev upp så hängde den kvar. Jag trotsade stormen á la barnen från frostmofjällen för att ta mig till ICA och köpa Cola. Ja jag vet, inte nyttigt, men om min skalle ska klara av den här dagen behövs koffein, socker och ipren. Det senaste tar jag i tablett form men kaffe är inte gott när man har huvudvärk så då blir det cola istället.
Nä. nu ska jag självdosera "medicin" och hoppas på snabb lindring för strax kommer Krillan och då ska vi fundera på en lämplig frågeställning till vårt examensarbete som ska skrivas den här terminen, blä!

Kommentarer
Postat av: Kim

Vi mår kanon bra hela lilla familjen. :)

2010-01-27 @ 12:28:06
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Du har blivit utnämnd i min blogg . Check it out !

2010-01-27 @ 14:57:40
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: karolin

Man behöver INTE vara nyttig för sakens skull i våran situation tycker jag så unna dig cola du :)



Jag gav upp allt vad ammning hette i söndags då jag tycker att det bara har sinat och sinat och sinat. Men igår saknade jag det och ångrade mig så som tur var går det inte så fort att bli icke mjölkproducerande, så nu har jag köpt en BRA pump (jämfört med min gamla då alltså)och hoppas på att få upp produktionen igen. Och då kommer jag även att amma också, och pumpa när jag är i skolan och så.



Angående ditt pensionärsinlägg, JAG KÄNNER IGEN MIG! Och är det i nte så hiiimla irriterande när man glömmer småsaker heeela tiden. Jag skulle gå ner och tvätta en dag och inser när jag är där nere i tvättstugan, att jag har glömt halva tvättkorgen i lägenheten. Till råga på allt så tänkte jag två sekunder innan jag steppade utanför dörren att jag minsann inte fick glömma de där grejjerna. Gud vad jag störde mig på det haha!



kram

2010-01-27 @ 16:49:05
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0