Tröst shopping



Snacka om att tiderna förändras. Tidigare har jag tröst shoppat åt mig själv över internet. Nu har jag sutit på okidoki.se och kollat igenom deras rea utbud. Fick ett mail där det stod att om man anger rabattkoden "januari" så får man 25% rabatt på deras reautbud som frånbörjan är på 25%, alltså 50% avdrag. Vem kan motstå detta?

I varukorgen hamnade två klänningar, en body och en sparkdräkt.





Stjärnmönstret är Molo, kunde inte motstå sparkdräkten och de är köpta i två olika storlekar så vi hinner nog inte ledsna på lila stjärnor :-) Bodyn är från Me Too och sen köpte jag även en grön/turkos klänning från Lego. Hade en väldig tur för de båda klänningarna är nu slut så jag måste ha köpt de senaste exemplaren, happy!

I okidokis webshop har de även Katvig, Ej sikke lej, Nanou, geggamojja och många många fler roliga märken, kom ihåg att ange rabbatkoden om du hittar nått :-)

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej, skulle du vilja att vi lägger till varandra på Bloglovin? :)

2010-01-31 @ 16:22:29
URL: http://rajjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0