Bod molbon


Ungefär så låter det när jag och stor älsklingen pratar med varandra, eller i alla fall är det vad jag hör.  Vi är fortsatt förkylda och dottern börjar piggna på sig. 03.58 tyckte hon det var dags att kliva upp för en lekstund. Magnus vaknade och  kände att han ändå inte kunde sova så han klev upp  och nu har de varit "uppe" sen dess, tror i och för sig att den första lekstunden kanske varade 30 - 90 minuter och sen har de sovit ikapp på soffan, om jag känner dem rätt =) När jag klev upp för en stund sedan hittade jag den store sjuklingen i soffan framför GTA IV och framför honom på golvet satt den lilla sjuklingen i sin gåstol fullt fokuserad på att ta sig framåt till olika roliga saker. Båda två så då ut att trivas ganska bra efter onständigheterna..


Vad den här dagen har att bjuda på åter står att se, några saker är jag dock helt övertygad om att den kommer innehålla; snor, feber, glad dotter, film, snarra, onyttig mat och gott sällskap. Tar jag bort de två första punkterna så låter det som världens kanon dag så så illa är det ju inte ;-)



Ser ni att det är två upphöjningar i tandköttet fram? Jag tycker mig kunna skönja dem och de har inte varit där tidigare. När jag kollar uppifrån så ser det ut som det är vitare i de områdena också, så om inte mina ögon spelar mig ett spratt så går det här med tänderna framåt. Annars så har hon väl bara samma sommarförkylning som  mig och Magnus, för några tänder det ska inte vi ha =) Stackars liten är alldeles torr och flammig i ansiktet av alla avtorkningar hon blivit utsatt för senaste två dygnen. Nu blir det frukost för mamman och essexi ansiktet för lillan. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Tänker på er!

Kram!

2010-06-04 @ 09:31:13
Postat av: Sara med Tyra & Noah

Exakt så såg det ut i Noahs mun för några veckor sedan. Upphöjt och två svaaagt vita streck :) Hoppas VERKLIGEN att det går snabbare för Maits små risgryn att spricka igenom, för det är INTE kul när det tar så här lång tid!!



Trevlig fredag på er sjuklingar!



Kram

2010-06-04 @ 10:08:57
URL: http://busungarna.wordpress.com
Postat av: sara - mamma till wilda

Åh, stackars liten. Hoppas hon slipper värsta smärtan

2010-06-04 @ 10:20:11
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: mona

Hej på er, stackars ni, nu när det är som finast.

Ni har mitt uppriktiga deltagande.Håll ut, allting

har en ände, säger en som inte varit förkyld på 1 år (rekord)

Det är nog som du tror om lilla Maits tänder, de är på gång.

Här är Härnebo på gång med ny tvättmaskin på flaket.

Kramar till er alla

Mona

2010-06-04 @ 11:08:06
Postat av: Liw

Mamma: Tack, vi tänker på er med :-) Kram



Mona: Tack och vad bra att tvättmaskinen är på G. Kram



2010-06-04 @ 11:12:22
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0